Beca CJ de Cuina
L'objecte de la beca Carnet Jove de CUINA 2025 és fomentar i promoure l’accés de les persones joves a l’àmbit de la gastronomia i la restauració.
Mitjançant aquesta beca, la persona beneficiària fa una estada formativa en pràctiques als restaurants Alkimia i Disfrutar per adquirir els coneixements que l’ajudaran, en el futur, a accedir a aquest àmbit professional.
La persona beneficiària de la beca participarà en les elaboracions concretes de cada partida (l’itinerari el defineix el restaurant corresponent i el seu xef o cap de cuina), controlarà el magatzem de primeres matèries, l’estoc, la neteja, etc., intervindrà en els processos de creativitat, i molt més.
L'estada té una durada de 880 hores, distribuïdes del setembre fins a desembre de 2025 al restaurant Alkimia, i del gener a l'abril de 2026 al restaurant Disfrutar, per completar un total de set mesos de durada.
La persona beneficiària pot signar els projectes en què hagi participat com a becària en cuina.
La beca té una dotació de 8.000 euros
DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA I D'INTERÈS:
- Resolució Bases DOGC
- Resolució Convocatòria DOGC
- Resum de les Bases de la Beca CJ de Cuina
- Pla de Formació de Cuina
- Qüestionari
- Document amb dades acadèmiques i professionals
► Perquè pugui servir-te d'inspiració aquí trobaràs el projecte de la persona becada d'enguany: