SANT PAU FESTIVAL
SANT PAU FESTIVAL
Els dies 4, 5 i 6 de maig, el Sant Pau Festival es trasllada al Palau de la Música Catalana convidant a la Franz Schubert Filharmonia amb tres concerts únics que combinen grans obres del repertori, creació contemporània i alguns dels intèrprets més destacats del moment.
Tres vetllades plenes d’energia, emoció i excel·lència artística en un dels escenaris més emblemàtics del món.
ROMEU I JULIETA DE TXAIKOVSKI
Sota la direcció de Tomàs Grau i amb el pianista Arsenii Moon, interpretaran la brillant Rapsòdia sobre un tema de Paganini de Rakhmàninov i la suite Romeu i Julieta de Txaikovski, plena de lirisme i dramatisme. Una oportunitat única per gaudir de gran música simfònica.
MIKHAIL PLETNEV & BOUCHKOV
Mikhail Pletnev torna al Palau amb el violinista Marc Bouchkov per oferir una vetllada excepcional de música de cambra. Un concert on s'interpretaran Sonates de Schubert, Grieg i Franck per unir tradició i excel·lència interpretativa.
L'OCELL DE FOC D'STRAVINSKI
El violoncel·lista Maximilian Hornung, amb la Franz Schubert Filharmonia i sota la direcció de Tomàs Grau, protagonitza una vetllada de gran intensitat amb el Concert per a violoncel núm. 1 de Saint-Saëns i la poderosa suite de L’Ocell de Foc de Stravinski, plena de color i energia.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
DESCOMPTE
30% de descompte pels 3 concerts del Sant Pau Festival que es podran validar online.
Per aplicar el descompte hauràs d'introduïr el teu DNI amb lletra a través de la seva web - https://www.santpaufestival.com/
DILLUNS 4 DE MAIG
A. Shor: Concert per a piano núm. 1
S. Rakhmàninov: Rapsòdia sobre un tema de Paganini, op. 43
P. I. Txaikovski: Romeu i Julieta, TH 42
DIMARTS 5 DE MAIG
F. Schubert: Sonata per a violí (sonatina) en re major, op. 137/1 D 384
E. Grieg: Sonata per a violí i piano en do menor núm. 3, op. 45
A. Shor – M. Pletnev: Sonata per a violí i piano
C. Franck: Sonata en la major per a violí i piano
DIMECRES 6 DE MAIG
A. Shor: Concert per a violoncel núm. 3
C. Saint-Saëns: Concert per a violoncel núm. 1, op. 33
Í. Stravinski: L’Ocell de Foc, Suite (1919)
